Voorpagina Ooglaservergelijking.nl :: Forum :: Ooglaser Nieuws :: Brochures Bestellen :: Overzicht Informatieavonden
Voorpagina Lenzenvergelijking.nl :: Contactlenzen Nieuws                                     Of kijk op Ooglasertrefpunt

herbehandeling met Lasek na lasik

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Ooglaservergelijking.nl Forum Index // Ooglaser Verhalen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
annies

BerichtGeplaatst: Wed Mar 10, 2010 9:30 pm    Onderwerp: herbehandeling met Lasek na lasik Reageer met quote
3 maanden terug heb ik lasik behandeling ondergaan. Van -6,50 zijn mijn ogen naar -0.75 gegaan. Over 3 maanden moet ik weer terugkomen en bekijken of ik een herbehandeling wil. Ze vertelden bij de kliniek dat dit dan een Lasek behandeling zou worden (hiervoor heb ik Lasik gehad)
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik vind het een moeilijke keuze.
Groeten Annie
Naar boven
Claudje79

BerichtGeplaatst: Thu Mar 11, 2010 4:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik heb ander halve maand een lasek behandeling gehad en ik ben nog herstellende. Lasek duurt gewoon lang, maar aangezien jij maar 1 oog hoeft, kan het meevallen, lijkt me!
Naar boven
annies

BerichtGeplaatst: Thu Mar 11, 2010 8:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Allebei de ogen moeten dan gelaserd worden. Ik ben benieuwd wie dit meegemaakt heeft. Eerst Lasik en daarna een herbehandeling met Lasek.
Gr annie
Naar boven
lanxiang

BerichtGeplaatst: Mon Jul 26, 2010 9:25 am    Onderwerp: Reageer met quote
ik heb ander halve maand een lasek behandeling gehad en ik ben nog herstellende. Lasek duurt gewoon lang, maar aangezien jij maar 1 oog hoeft, kan het meevallen, lijkt me! Embarassed
Naar boven
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Ooglaservergelijking.nl Forum Index // Ooglaser Verhalen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: