|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
annies
|
Geplaatst: Wed Mar 10, 2010 9:30 pm Onderwerp: herbehandeling met Lasek na lasik |
|
|
|
3 maanden terug heb ik lasik behandeling ondergaan. Van -6,50 zijn mijn ogen naar -0.75 gegaan. Over 3 maanden moet ik weer terugkomen en bekijken of ik een herbehandeling wil. Ze vertelden bij de kliniek dat dit dan een Lasek behandeling zou worden (hiervoor heb ik Lasik gehad)
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik vind het een moeilijke keuze.
Groeten Annie |
|
| Naar boven |
|
|
 |
Claudje79
|
Geplaatst: Thu Mar 11, 2010 4:25 pm Onderwerp: |
|
|
|
| ik heb ander halve maand een lasek behandeling gehad en ik ben nog herstellende. Lasek duurt gewoon lang, maar aangezien jij maar 1 oog hoeft, kan het meevallen, lijkt me! |
|
| Naar boven |
|
|
annies
|
Geplaatst: Thu Mar 11, 2010 8:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
Allebei de ogen moeten dan gelaserd worden. Ik ben benieuwd wie dit meegemaakt heeft. Eerst Lasik en daarna een herbehandeling met Lasek.
Gr annie |
|
| Naar boven |
|
|
lanxiang
|
Geplaatst: Mon Jul 26, 2010 9:25 am Onderwerp: |
|
|
|
ik heb ander halve maand een lasek behandeling gehad en ik ben nog herstellende. Lasek duurt gewoon lang, maar aangezien jij maar 1 oog hoeft, kan het meevallen, lijkt me!  |
|
| Naar boven |
|
|
|