|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
beld0160
|
Geplaatst: Thu Feb 11, 2010 11:31 am Onderwerp: Lasekervaringen? |
|
|
|
Hallo, mijn ogen worden Lasek gelaserd, maar ik ben toch wel bang voor de napijnen.
Is dit uit te houden en hoelang duurd het dat je weer normaal kunt functioneren?
Ik zou het fijn vinden als iemand hier een reactie op geeft.
Alvast bedankt. groetjes 0160 |
|
| Naar boven |
|
|
 |
Eye Correct
|
Geplaatst: Sat May 08, 2010 7:34 pm Onderwerp: |
|
|
|
Hallo,
Jammer dar er de laatste tijd weinig reacties hier geplaatst worden.
Napijn bij Lasek-behandeling kan soms erg ellendig voelen. De beleving is per persoon zeer verschillend. Het is vooraf niet aan te geven wie veel en wie minder last van zal hebben. Ga in ieder geval van het ergste uit. Dan valt het nog altijd mee.
Tranende ogen, steekpijn in de ogen, het licht niet kunnen verdragen, moeite met het openhouden van de ogen enz. Dit zijn enkele voorbeelden van ongemakken die na een Lasek-behandeling zich kunnen manifesteren. Pijnstillers kunnen wel helpen om de pijn te verzachten. Deze ongemakken kunnen drie tot vier dagen aanhouden. Los van de pijn, velen hebben na de pijnlijke periode vrij snel goed zicht en in het ergste geval kan het soms weken en maanden duren tot het zicht optimaal is.
Wil je deze ongemakken niet, dan kan je, indien mogelijk, beter voor een Lasik behandeling kiezen.
Ellen |
|
| Naar boven |
|
|
|