Voorpagina Ooglaservergelijking.nl :: Forum :: Ooglaser Nieuws :: Brochures Bestellen :: Overzicht Informatieavonden
Voorpagina Lenzenvergelijking.nl :: Contactlenzen Nieuws                                     Of kijk op Ooglasertrefpunt

Contactlenzen én een bril

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Ooglaservergelijking.nl Forum Index // Dagelijks gebruikt contactlenzen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast

BerichtGeplaatst: Sat Feb 25, 2006 11:09 am    Onderwerp: Contactlenzen én een bril Reageer met quote
De opticien heeft mij aangeraden een bril én cotactlenzen te nemen..
Mij lijkt dit persoonlijk erg overdreven, omdat zover ik weet veel mensen met lenzen er helemaal geen extra bil bij hebben..

Omdat de opticien gezegt heeft dat een extrabril erg aan te raden is, vaart mijn vader hier blind op (hij betaald ze) en vind vanwege de prijs van lenzen en een bril dat ik tot jan. 2007 moet wachten met lenzen, omdat ze dan pas weer vergoed worden...

Weet iemand hoe het zit met het hebben van lenzen en een bril?
Zo kunnen mijn vader en ik het verhaal ook eens van een andere kant horen...
Naar boven
dracula

BerichtGeplaatst: Thu May 04, 2006 4:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Hallo

Ik ben nieuw hier, en beetje late reactie.. maar kwam per toeval dit forum tegen toen ik zocht naar informatie over harde lenzen.

Iig, je zal vast je keus wel hebben gemaakt, lenzen of bril.. maar ik heb beide. En ik kan het aanraden !

Ik weet niet wat je sterkte is, de mijne is -4 en -5. Als ik mijn lenzen uit heb, zie ik dus heel slecht en heb ik echt een bril nodig.

Omdat ik al 10 jaar zachte lenzen draag, zijn mn ogen wat minder tolerant geworden, en kan ik wel de hele dag mn lenzen in houden, maar het voelt niet meer echt prettig aan het eind van de dag, daarom doe ik ze tegenwoordig na mn werk of vroeg op de aovnd al uit, en dan heb ik dus echt mn bril nodig.

Of als je eens oogontsteking krijgt, dan mag je dus je lenzen niet in doen, en heb je toch je bril nodig...
Naar boven
flipje

BerichtGeplaatst: Tue Jan 01, 2008 3:21 pm    Onderwerp: lenzen Reageer met quote
hallo
ben nieuw op dit forem maar heb sinds kort lenzen en die draag ik naar mn werk kom ik om 5 uur thuis doe ik ze in die vloeistof die ik van pearl meegekregen heb . maar als ik de dag erna vrij zou hebben en dan draag ik thuis mn bril weleens .
kunnen de lenzen dan in die vloeistof blijven of moet die altijd ververst worden
mvg frieda Question
Naar boven
CLB

BerichtGeplaatst: Sat Feb 02, 2008 10:06 am    Onderwerp: Re: lenzen Reageer met quote
flipje schreef:
hallo
ben nieuw op dit forem maar heb sinds kort lenzen en die draag ik naar mn werk kom ik om 5 uur thuis doe ik ze in die vloeistof die ik van pearl meegekregen heb . maar als ik de dag erna vrij zou hebben en dan draag ik thuis mn bril weleens .
kunnen de lenzen dan in die vloeistof blijven of moet die altijd ververst worden
mvg frieda Question

Hoi flipje,

Dat kun je het beste even navragen bij Pearl zelf, waar je de vloeistof hebt gekocht. Dan weet je zeker of het wel of niet veilig is.
Naar boven
lanxiang

BerichtGeplaatst: Mon Jul 26, 2010 9:22 am    Onderwerp: Reageer met quote
hallo
mvg frieda Twisted Evil
Naar boven
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Ooglaservergelijking.nl Forum Index // Dagelijks gebruikt contactlenzen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: