Voorpagina Ooglaservergelijking.nl :: Forum :: Ooglaser Nieuws :: Brochures Bestellen :: Overzicht Informatieavonden
Voorpagina Lenzenvergelijking.nl :: Contactlenzen Nieuws                                     Of kijk op Ooglasertrefpunt

Kwaliteitsverschil in maandlenzen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Ooglaservergelijking.nl Forum Index // Private labels
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
avandalen

BerichtGeplaatst: Sat Jan 19, 2008 8:26 am    Onderwerp: Kwaliteitsverschil in maandlenzen Reageer met quote
Er is een groot kwaliteitsverschil in maandlenzen tussen de verschillende leveranciers. Ik heb een aantal jaren maandlenzen van Hans Anders gebruikt. Ik was hiermee tevreden. Maar Hans Anders knoeit met de kwaliteit. Net toen ik op vakantie was in het buitenland had ik een nieuw doosje lenzen gekregen maar het bleek dat dit niet dezelfde lenzen waren die ik voorheen kreeg. De optische kwaliteit was bagger. Steeds was één lens onscherp, even knipperen dan was het weer goed. Maar dan was het andere oog aan de beurt, enz. Ik heb hier gedurende de vakantie veel last van gehad. Toen ik weer terug was in Nederland heb ik hierover geklaagd en toen kreeg ik weer dezelfde lenzen die ik voorheen had. Ik heb de indruk dat Hans Anders wil bezuinigen op de kosten en dus probeert goedkopere lenzen te leveren. Ik heb daarom gezocht naar een andere leverancier want ik wil een constante kwaliteit. Ik heb nu maandlenzen van opticien Het Huis. (Coopervision Omafilcon A: 38% H2O 62%) De prijs van de lenzen scheelt nauwelijks maar ik merk een duidelijk kwaliteitsverschil, het zicht is veel beter dan de Hans Anders maandlenzen.
Naar boven
lanxiang

BerichtGeplaatst: Sun Jul 25, 2010 6:56 am    Onderwerp: Reageer met quote
Er is een groot kwaliteitsverschil in maandlenzen tussen de verschillende leveranciers. Ik heb een aantal jaren maandlenzen van Hans Anders gebruikt.
Naar boven
airmaxshoes

BerichtGeplaatst: Sun Aug 29, 2010 9:50 am    Onderwerp: discount air max ltd sale Reageer met quote
Air max 24/7
Nike Free Run
Air Max 90
Air Max 2010
Air Max 2009
Air Max 95
Nike Air Footscape
Nike Air Match
Nike Air Plata
Nike Air Structure
Nike Air Woven
Nike Air Zenyth
Nike B Huarache
Nike Blazer
Nike Braata
Nike Cortez
Nike Zoom Bruin SB
Nike Zoom Paul Rodriguez 3
Nike Air Presto
Nikr Lunar Glide
air max 360
Nike Free Run
Air Max 2010
air max 87
Nike Air max 24/7
nike lunar glide
Air Max Turbulence
nike air Presto
Air max 95
Air Max Ltd
Air Max 24-7
Nike Free Run
Nike Lunar Glide
Air Max 2010
Bailey Button Boots
UGG Classic Boots
UGG Cardy Boots
UGG Short Boots
Ugg Nightfall Boots
Ugg Mini Boots
Naar boven
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Ooglaservergelijking.nl Forum Index // Private labels Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: