LASIK zonder mes

Post hier al uw vragen en opmerkingen m.b.t. klinieken, artsen en (reis)bemiddelaars.

LASIK zonder mes

Berichtdoor marjan » Di Mrt 28, 2006 7:57 pm

Heeft iemand ervaring met lasik zonder mes? Ook wel intralasik genoemd.

Zijn weinig klinieken die intralasik aanbieden. Ik heb wel eentje gevonden www.eyemind.nl maar ze doen de behandelingen in Turkije. Ik blijf liever in Nederland.

Graag reacties van mensen dioe deze behandeling hebben gehad.
marjan

Berichtdoor Gast » Wo Mrt 29, 2006 3:56 pm

In Nederland biedt Eyedo Intralse aan ---> 4000 euro :shock:
Gast

Berichtdoor Gast » Wo Mrt 29, 2006 6:26 pm

Op Schiphol (ECE)biedt ook intralase behandeling, ook erg duur.

In Turkije kan het veel goedkoper en waarschijnlijk beter vanwege veel ervaringen. Zie ook www.eyecorrect.nl Zij bieden voor 2100 all-in IntraLase behandelingen.

Tip: In dit forum hierboven heb je een zoekfunctie. Zoek hierin met de zoekterm "intralase" en je ziet alle reacties hierover.

Johan
Gast

aanbieders en facts

Berichtdoor intra » Wo Mrt 29, 2006 9:23 pm

L.S.

officiele site van IntraLase:

http://www.intralase.com

ook leuk om te bezoeken:

http://www.intralasefacts.com

en hier zie je welke klinieken in NL door IntraLase zelf worden erkend en officiele onderhoudscontracten met IntraLase zelf hebben. Het belang van officieel onderhoud is dat je zeker kunt zijn van e.e.a.:

http://www.intralase.com/patient/finddoc/DoctorSearch.asp?Country=Netherlands

en als je je in Turkije of een ander land wilt laten behandelen:

http://www.intralase.com/patient/finddoc/Search_International.asp

Goedenavond.
intra

Berichtdoor marjan » Vr Mrt 31, 2006 11:14 am

Bedankt zover voor de reacties. En zo te lezen zijn er nog weinig mensen die deze behandeling hebben gehad. Hoop dat er toch nog reacties komen.

En eh beste johan van eyecorrect. Denk dat je niet goed hebt gelezen. Ik wil niet naar Turkije en toch ga je hier reklame maken. Gelieve dit ergens anders te doen.
marjan

Berichtdoor Gast » Za Apr 01, 2006 9:07 am

Marjan,

Wel een vreemde reactie van je.

Lees je eerste posting en zie dat je zelf de naam en een link naar een bemiddelaar voor behandelingen in Turkije hebt geplaatst. Ik weet niet hoe je er bij komt dat in van eyecorrect ben, maar je hebt het behoorlijk mis.
In mijn reactie heb ik ook ECE op Schiphol genoemd. Je schreef dat er weinig klinieken zijn die intralase aanbieden. Ik heb er twee genoemd die ik ken. Ik vind je beschuldiging onterecht.
Dit noemt men: "de pot verwijt de ketel"

Johan
Gast

Re: LASIK zonder mes

Berichtdoor Gast » Zo Apr 02, 2006 1:12 pm

Beste Johan, zo vreemd is mijn reactie toch niet? Lees nogmaals mijn bericht hieronder en er staat duidelijk dat ik graag ervaringen wil horen van mensen die deze behandeling hebben gehad EN dat ik deze behandeling niet in Turkije wil laten uitvoeren.

marjan schreef:Heeft iemand ervaring met lasik zonder mes? Ook wel intralasik genoemd.

Zijn weinig klinieken die intralasik aanbieden. Ik heb wel eentje gevonden www.eyemind.nl maar ze doen de behandelingen in Turkije. Ik blijf liever in Nederland.

Graag reacties van mensen dioe deze behandeling hebben gehad.
Gast

Berichtdoor Gast » Ma Apr 03, 2006 10:31 pm

Gast

Berichtdoor Ferdinand » Wo Apr 05, 2006 9:16 am

Ook Medical Travel Service biedt ooglaseren zonder mesje (Intra Lase)aan voor 1845 euro in Izmir. Ik heb hiervoor geboekt. Ik ga in mei. Ik hou je op de hoogte. Schijnt een totaal nieuwe kliniek te zijn.
Ferdinand

Berichtdoor Gast » Wo Apr 05, 2006 7:46 pm

Ferdinant,

Het is dan wel erg gedurft van je om voor een totaal onbekend en een nieuw kliniek te kiezen.

Wat zijn je motieven geweest om voor dit nieuw kliniek te kiezen?

Johan
Gast

Berichtdoor Ferdinand » Ma Apr 10, 2006 3:48 pm

Ik heb bij MTS navraag gedaan en ze hebben verteld dat de artsen gewerkt hebben in Istanbul. Deze zijn vorig jaar naar Izmir gegaan bij de opening van deze kliniek. Ik heb wat foto's gehad en het ziet er allemaal heel modern uit. Na vergelijk van een aantal aanbieders en ook na contact met ze gehad te hebben, bleek dat Medical Travel Service mij het meeste aansprak. Goede antwoorden op mijn vragen. Ook heb ik wat referenties benaderd. Allemaal heel positief. Gegroet,
Ferdinand
Ferdinand

Berichtdoor Gast » Di Apr 11, 2006 7:01 am

Helemaal top daar, let's go, kan niet beter, lees maar hier op het forum alle mega-positieve verhalen. Top!!!!
Gast

Berichtdoor 07-07-2007 » Vr Jul 06, 2007 11:05 pm

Marjan, welke is het uiteindelijk geworden?
07-07-2007

Berichtdoor Jonas » Di Sep 04, 2007 6:51 pm

4000 euro is wel veel hoor..
Jonas

Berichtdoor Remco » Di Sep 04, 2007 8:05 pm

Dit is toch ook een reclame-site? Als je dat nog niet doorhebt, moet je idd je ogen laten corrigeren.
Remco

Volgende

Terug naar Klinieken, artsen en (reis)bemiddelaars